Skip to content

«Ρεβάνς» DST – iDSP

Η επίσκεψη στο πλαίσιο της ανταλλαγής με τη διεθνή Γερμανική Σχολή Παρισιού διήρκεσε από τις 16 έως τις 22 Σεπτεμβρίου.

Καλωσορίσαμε τους «Παριζιάνους» φίλους μας το βράδυ της Κυριακής και κατευθυνθήκαμε αμέσως μαζί τους στο κέντρο της πόλης, για να γιορτάσουμε την αντάμωσή μας.

Το πρωί της Δευτέρας ξεκίνησε το πρόγραμμα για τους επισκέπτες μας. Μετά από την υποδοχή και το καλωσόρισμα της Διεύθυνσης του σχολείου και αφού πήραμε το πρωινό μας όλοι μαζί, οι μαθητές από τη Γαλλία, με τη συνοδεία του κ. Ισαακίδη, πραγματοποίησαν ένα ράλι γνωριμίας με το κέντρο της πόλης, για να έρθουν σε επαφή με τα κυριότερα αξιοθέατά της, ενώ ακολούθησε μια βόλτα με καραβάκι στο Θερμαϊκό. Αφού σχολάσαμε, συναντηθήκαμε όλοι μαζί και περάσαμε παρέα το υπόλοιπο της ημέρας στην πόλη.

Η Τρίτη αφιερώθηκε στο φωτογραφικό μας πρότζεκτ«Παρίσι – Θεσσαλονίκη», αφού πρώτα παρακολουθήσαμε όλοι μαζί μάθημα στο σχολείο. Ξεκινήσαμε από την Άνω Πόλη και μέσα από τα στενάκια καταλήξαμε στον Λευκό Πύργο. Φωτογραφήσαμε τα Τείχη, τη Ροτόντα και άλλες εκκλησίες της περιοχής, καθώς και άλλα περισσότερο ή λιγότερο γνωστά αξιοθέατα, τα οποία θέλαμε να αντιπαραθέσουμε με τις ανάλογες φωτογραφίες που βγάλαμε στο Παρίσι.

Την επόμενη μέρα κάναμε όλοι μαζί μόνο πέντε ώρες μάθημα. Στη συνέχεια ξεκινήσαμε για τη Χαλκιδική, ώστε να χαρούν τη θάλασσα οι φίλοι μας, μιας και το πρόγραμμα των πτήσεων δεν επέτρεπε κάποια ανάλογη εκδρομή το Σαββατοκύριακο. Προορισμός μας ήταν η Ποτείδαια, όπου χαλαρώσαμε με παιχνίδι στη θάλασσα και στην παραλία.

Την επόμενη μέρα συνεχίσαμε το πρόγραμμά μας με επίσκεψη στον αρχαιολογικό χώρο της Βεργίνας. Χάρη στο εντυπωσιακό μάθημα ιστορίας της κ. Βρυσά δύο μέρες πριν, γνωρίζαμε ήδη αρκετά για τους βασιλικούς τάφους και ήμασταν σε θέση να αναγνωρίσουμε τα κτερίσματα και τα άλλα ευρήματα ανασκαφών στο μουσείο.

Έπειτα συνεχίσαμε προς τον Όλυμπο, όπου επισκεφθήκαμε το μοναστήρι του Αγίου Διονυσίου. Η εύθυμη νότα της ημέρας: όλα τα κορίτσια που φορούσαν κοντά σορτσάκια έπρεπε να φορέσουν «μοδάτες» φούστες! Μετά από ένα μικρό μεσημεριανό διάλειμμα περπατήσαμε ένα μικρό κομμάτι του φαραγγιού του Ενιπέα κατά μήκος του ποταμού πάντα, στο οποίο βούτηξαν κάποιοι θαρραλέοι. Ωστόσο μόνο για δευτερόλεπτα, καθώς το νερό που έρεε από το βουνό ήταν πραγματικά παγωμένο.

Την Παρασκευή δυστυχώς έπρεπε να ξανακάνουν βαλίτσες οι φίλοι μας. Κάναμε όλοι μαζί μάθημα, αθλητικές δραστηριότητες, αλλά και την τελική επιλογή για το φωτογραφικό μας πρότζεκτ.Νωρίς το απόγευμα συναντηθήκαμε με τους καθηγητές μας κ. Nestler και κ. Ράφτη στον Λευκό Πύργο, για να πάρουμε το καραβάκι για την Περαία, όπου μας περίμενε ένα νόστιμο παραδοσιακό ελληνικό γεύμα σε μία ταβέρνα. Επειδή όμως δεν θέλαμε να αποχωριστούμε, μας επιτράπηκε να κοιμηθούμε όλοι μαζί στην Αναστασία το τελευταίο μας βράδυ. Ευχαριστούμε θερμά τους γονείς της Αναστασίας! Από εκεί πήγαμε το επόμενο πρωί στο αεροδρόμιο, όπου κουρασμένοι(!) και στεναχωρημένοι αποχαιρετιστήκαμε. Ελπίζουμε να ξανασυναντηθούμε σύντομα! Ευχαριστούμε από καρδιάς ακόμη μια φορά τους γονείς μας, οι οποίοι μας διευκόλυναν με κάθε τρόπο και έκαναν δυνατή αυτή την εκδρομή ανταλλαγής.