skip to Main Content
Επιμορφωτικό σεμινάριο στην „συνεργατική διδασκαλία“

Επιμορφωτικό σεμινάριο στην „συνεργατική διδασκαλία“

Με τη συμμετοχή όλων των καθηγητών μας πραγματοποιήθηκε πριν από μερικές ημέρες στο σχολείο επιμορφωτικό σεμινάριο με τον τίτλο «Ενδοσυνεργατική διδασκαλία».

Στόχος του σεμιναρίου που διήρκεσε τρεις ημέρες ήταν  ο επαναπροσδιορισμός της κουλτούρας του μαθήματος, αλλά και η βελτίωση της ποιότητας του μαθήματος που παρέχεται στο σχολείο. Όπως σημείωσε στην εισήγησή του και ο εκπαιδευτής καθηγητών, που ήρθε για το σεμινάριο από τη Γερμανία, Σάρλι Σιλίν, ο τρόπος μαθήματος δια της συνεργασίας έχει δύο στόχους: τις καλές επιδόσεις των μαθητών, αλλά και την περαιτέρω κοινωνικοποίησή τους. «Η Συνεργατική Διδασκαλία» περιλαμβάνει τρία βήματα: το πρώτο είναι  η σκέψη, το δεύτερο η ανταλλαγή πληροφοριών και το  τρίτο η παρουσίαση.

Τα αποτελέσματα ήταν ιδιαίτερα ενθαρρυντικά, καθώς στην αξιολόγηση που έγινε στο τέλος των σεμιναρίων οι καθηγητές που συμμετείχαν σε αυτά εξέφρασαν την απόλυτη ικανοποίησή τους από τη διοργάνωση. Σε σύνολο 57 ερωτηθέντων οι 34  απάντησαν ότι έμειναν «πολύ ευχαριστημένοι» από τα σεμινάρια, 21 ήταν «ικανοποιημένοι», ενώ 2 δήλωσαν «λιγότεροι ικανοποιημένοι».

«Είμαστε στο δρόμο για να ενισχύσουμε την καθημερινότητα του μαθήματος  με τη ‘’συνεργατική διδασκαλία’’. Με την επιμόρφωση που κάναμε με τον κ. Σιλίν προχωρήσαμε σημαντικά και είμαστε πια σε θέση να χρησιμοποιήσουμε μερικές από αυτές τις μεθόδους στο μάθημά μας. Οι καθηγήτριες και οι καθηγητές της ΓΣΘ συνεργαστήκαμε χωρισμένοι ανά δυάδες ή ανά ομάδες  και δοκιμάσαμε τα στοιχεία εκείνα που ταιριάζουν στο δικό μας μάθημα από τη θεωρία της συνεργατικής διδασκαλίας. Βήμα βήμα, ακολουθούμε το μότο του κ. Σιλίν: ‘’Σκέψου τα μεγάλα, ξεκίνα από τα μικρά, συνέχισε την προσπάθεια’’», τονίζει από την πλευρά της η συντονίστρια για το «ποιοτικό παιδαγωγικό μάνατζμεντ» στην ΓΣΘ, Πέτρα Άκκερμαν-Πέστελ.

 

Αυτές οι πληροφορίες είναι επίσης διαθέσιμες στα: Γερμανικα

Back To Top
×Close search
Search