skip to Main Content

Μαθαίνοντας εκτός σχολείου: Μια εναλλακτική ξενάγηση στην πόλη

Μπορεί το μάθημα της Ιστορίας να γίνει εκτός σχολείου; Φυσικά και μπορεί! Στόχος της συνθετικής εργασίας μας ήταν να εξοικειωθούν οι μαθητές με τη διαδικασία της ιστορικής έρευνας, αναλαμβάνοντας τον ρόλο του ξεναγού για τους συμμαθητές τους, καθώς και να ανακαλύψουν με βιωματικό τρόπο τα πολλά –και συχνά αόρατα– σημεία της πόλης που έχουν ιδιαίτερο ιστορικό ενδιαφέρον. Αρχικά, οι μαθητές εργάστηκαν σε ομάδες πάνω σε δοσμένους θεματικούς άξονες, αναζητώντας στοιχεία για ανθρώπινες ιστορίες που συνδέονται με σημαντικά γεγονότα της Ιστορίας του 20ού αιώνα. Στη συνέχεια, σε έναν περίπατο κατά μήκος της λεωφόρου Βασιλίσσης Όλγας (πρώην «Λεωφόρος των Εξοχών»), κάθε ομάδα ξενάγησε τις υπόλοιπες στα κτήρια και τα μνημεία για τα οποία είχε συγκεντρώσει το υλικό της. Εν τέλει, δύο βασικά συμπεράσματα προέκυψαν: πρώτον, ότι ο καλύτερος τρόπος για να μάθεις κάτι είναι να το διδάξεις και, δεύτερον, ότι η Ιστορία δεν είναι κάτι νεκρό, που υπάρχει μόνο στα βιβλία, αλλά βρίσκεται παντού γύρω μας!

Μαρία Ανθοπούλου, Γιάννα Δεληβοριά

Projekt18 Stadtführung
Projekt18 Stadtführung
Projekt18 Stadtführung
Projekt18 Stadtführung
Projekt18 Stadtführung
Projekt18 Stadtführung
Projekt18 Stadtführung
Projekt18 Stadtführung
Projekt18 Stadtführung
Projekt18 Stadtführung
Projekt18 Stadtführung
Projekt18 Stadtführung
Projekt18 StadtführungProjekt18 StadtführungProjekt18 StadtführungProjekt18 StadtführungProjekt18 StadtführungProjekt18 StadtführungProjekt18 StadtführungProjekt18 StadtführungProjekt18 StadtführungProjekt18 StadtführungProjekt18 Stadtführung

Αυτές οι πληροφορίες είναι επίσης διαθέσιμες στα: Γερμανικα

Back To Top
×Close search
Search