Μαθαίνουμε να συμβιώνουμε αρμονικά στο Δημοτικό
Οι συγκρούσεις αποτελούν κι αυτές μέρος της σχολικής καθημερινότητας και ο τρόπος λύσης των διαφορών εξαρτάται από τους εμπλεκομένους. Κατά τη διάρκεια δύο ημερών οι μαθητές και οι μαθήτριες του δημοτικού γνώρισαν έναν τρόπο επικοινωνίας απαλλαγμένο από οποιαδήποτε μορφή βίας. Όπως γίνεται σε κάθε ξένη γλώσσα, έτσι και στη γλώσσα της «Καμηλοπάρδαλης» την πρώτη μέρα οι μαθητές έμαθαν κι εξασκήθηκαν στη «γραμματική» και στο «λεξιλόγιό» της, που σε αντίθεση με τη γλώσσα του «Λύκου» θεωρείται η γλώσσα της καρδιάς και απαιτεί αμοιβαία προσοχή κι ενσυναίσθηση.
Τη δεύτερη μέρα απέδειξαν πόσο καλά κατέχουν ήδη τη γλώσσα της «Καμηλοπάρδαλης». Οι μαθητές έπρεπε ομαδικά να περατώσουν δύσκολες δραστηριότητες χρησιμοποιώντας μόνο τη γλώσσα της «Καμηλοπάρδαλης». Οι μαθητές της τρίτης και τετάρτης τάξης έπρεπε με τη βοήθεια μόνο ενός σχοινιού να καταφέρουν ν’ αρπάξουν έναν θησαυρό χωρίς να ακουμπήσουν στην οριοθετημένη επιφάνεια. Οι μαθητές της πρώτης και της δευτέρας έπρεπε να αναποδογυρίσουν ένα χαλί χωρίς να φύγουν πάνω από αυτό. Αρκετά δύσκολο! Στο τέλος όλοι χάρηκαν που τα περισσότερα παιδιά κατάφεραν να χρησιμοποιήσουν καλά τη γλώσσα της «Καμηλοπάρδαλης».
Ελπίζουμε πως η «γλώσσα» αυτή δε ξεχαστεί και θα ασκεί θετική επιρροή στη σχολική καθημερινότητα.