skip to Main Content
ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ

ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ

ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΜΕΤΡΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ

Την 28η Οκτωβρίου γιορτάσαμε την επέτειο του ΟΧΙ . Μια μέρα μνήμης και εθνικής ανάτασης. Την ίδια μέρα στη Θεσσαλονίκη, εντοπίστηκαν 384 νέα κρούσματα του κορονοϊού. Ένας αριθμός που σόκαρε τους περισσότερους. Η διάθεσή μας βούλιαξε … Μέσα στις επόμενες 3 ημέρες φτάσαμε τα 839, περισσότερα από την Αθήνα που έχει πενταπλάσιο πληθυσμό από τη δική μας πόλη! Νέα μέτρα πλέον τέθηκαν σε ισχύ, με στόχο τον περιορισμό της διασποράς του ιού. Η ζωή μας αλλάζει και πάλι…

Τα αντανακλαστικά ωστόσο των μαθητών και της διεύθυνσης του σχολείου μας λειτούργησαν άμεσα: μόλις έγινε γνωστή η επιδεινούμενη κατάσταση με βάση τα νεότερα στοιχεία, συγκλήθηκε εκτάκτως για την Παρασκευή 30 Οκτωβρίου η πρώτη συνεδρίαση της «Βουλής των Μαθητών». Στη συνεδρίαση, που έγινε στον χώρο του γηπέδου του ποδοσφαίρου με την τήρηση όλων των απαραίτητων μέτρων, συμμετείχαν οι εκλεγμένοι εκπρόσωποι των μαθητών Θοδωρής Κανελλόπουλος και Μαριάννα Αχυροπούλου μαζί με την ΕβελίναΚοκκώνη(προεδρείο) και τον Χρήστο Καγγελίδη (γραμματέα), όπως και ο πρόεδρος του 15μελούς του Λυκείου Απόστολος Καραμάνης και το μέλος Νικήτας Καλλίτσης. Παρόντες ήταν δύο εκπρόσωποι (πρόεδρος και γραμματέας) από κάθε τμήμα των τάξεων 5 – 12. Η παρουσία του διευθυντή της ΓΣΘ κ. Viering και των καθηγητών εμπιστοσύνης, κ. Ράφτη και κ. Πετρίδου, διευκόλυναν τη συζήτηση και την άμεση λήψη αποφάσεων για την καλύτερη οργάνωση της καθημερινότητας στο σχολείο.

Η σωστή και συνεχής χρήση της μάσκας σε όλους τους χώρους, εσωτερικούς και εξωτερικούς , όσο απλό κι αν ακούγεται κάτι τέτοιο, είναι ένα από τα πιο προβληματικά ζητήματα. Οι μαθητές κουράζονται, ξεχνιούνται, αφαιρούνται. Η τιμωρία δεν είναι επιθυμητό μέτρο, ούτε αποτελεσματικό. Η συνειδητοποίηση της προσωπικής ευθύνης είναι αυτό που οι μαθητές πιστεύουν ότι πρέπει να πετύχουν με τις ποικίλες δράσεις που αποφάσισαν: ενημέρωση στις τάξεις από τα προεδρεία, δημιουργία βίντεο και παρουσιάσεων, συχνή προβολή τους στις δημόσιες οθόνες  του σχολικού κτιρίου, φιλική προσωπική υπενθύμιση σε όλους τους χώρους.

Ένα ακόμη σημαντικό ζήτημα είναι η διευθέτηση της εξυπηρέτησης στο κυλικείο. Εκεί, ο χώρος έχει χωριστεί στη μέση, η μια πλευρά για πρόσβαση και αποχώρηση του γυμνασίου και η άλλη του λυκείου, χωρίς να έρχονται σε επαφή μεταξύ τους και χωρίς να βρίσκονται ταυτόχρονα μέσα στο χώρο του κυλικείου περισσότερα από δύο άτομα.Ο κ. Μιχάλης, ο υπεύθυνος του κυλικείου, παρουσίασε την κατάσταση από τη δική του πλευρά, τονίζοντας ότι οι μαθητές φορούν τη μάσκα τους, αλλά ότι θα έπρεπε να τηρούν καλύτερα τις αποστάσεις μεταξύ τους. Και εδώ προτάθηκαν μέτρα αντιμετώπισης της απρόσεκτης αυτής συμπεριφοράς.

Τέθηκε επίσης το θέμα της ενημέρωσης και των παιδιών του δημοτικού από τα μέλη της «Βουλής των μαθητών», μια προσπάθεια που έχει ως στόχο κυρίως την καλλιέργεια της ιδέας ότι όλοι οι μαθητές μαζί αποτελούν μια οικογένεια και φροντίζουν ο ένας τον άλλο.

Η σωστή χρήση της μάσκας , η τήρηση των αποστάσεων και  η γενικότερη συνεπής τήρηση των μέτρων του ΕΟΔΥ τονίστηκε και από τον διευθυντή του σχολείου, που επαίνεσε τα παιδιά για τις προσπάθειές τους , οι οποίες τώρα πρέπει να ενταθούν, και τα παρότρυνε να γίνουν τα ίδια οι πολλαπλασιαστές του μηνύματος και το πρότυπο για την ενδεδειγμένη συμπεριφορά. Οι καθηγητές εμπιστοσύνης, με τις ιδέες και την πρακτική και ηθική συμπαράστασή τους,θέλησαν να ενισχύσουν τις πρωτοβουλίες των παιδιών και να διευκολύνουν την εφαρμογή τους.

Αυτές οι πληροφορίες είναι επίσης διαθέσιμες στα: Γερμανικα

Back To Top
×Close search
Search