skip to Main Content
Συμβουλές για το στρες στις Πανελλήνιες Εξετάσεις

Συμβουλές για το στρες στις Πανελλήνιες Εξετάσεις

Το άγχος είναι ένας υγιής βιολογικός μηχανισμός που όταν βρίσκεσαι σε κίνδυνο, σε ενεργοποιεί ώστε να αντιμετωπίσεις μια απειλή. Το άγχος, όταν υπάρχει με μέτρο, είναι ο βοηθός σου για να μην τα παρατήσεις. Σε κινητοποιεί να προσπαθήσεις.
Ωστόσο, μερικές φορές ο μηχανισμός αυτός μπερδεύεται ή υπερλειτουργεί. Αν οι μόνες σου σκέψεις είναι «δεν θα τα καταφέρω», «δεν θυμάμαι τίποτα», «πρέπει οπωσδήποτε να περάσω αλλιώς δεν ξέρω τι θα κάνω» τότε σίγουρα έχεις πετύχει να αγχώσεις τον εαυτό σου ακόμη περισσότερο! Τα καλά νέα είναι πως μπορείς να μειώσεις το άγχος σου!

H ΓΣΘ προετοιμάζει τους μαθητές της για τις πανελλαδικές εξετάσεις. Σημαντικό κομμάτι της προετοιμασίας είναι και η ψυχολογική υποστήριξη.  Η ψυχολόγος της Σχολής μας κα Νιόβη Βέλλιου, συμβουλεύει τους μαθητές μας για την μείωση του στρες των εξετάσεων.

7 Συμβουλές για το στρες στις Πανελλήνιες Εξετάσεις

 

 

Αυτές οι πληροφορίες είναι επίσης διαθέσιμες στα: Γερμανικα

Back To Top
×Close search
Search