Skip to content

Εκδρομή της 10ης τάξης στο Ναύπλιο

Η εκδρομή των τάξεων 10b και 10c στο Ναύπλιο πραγματοποιήθηκε κατά το διάστημα 9 εως 12 Μαΐου. Αναχωρήσαμε στις 08.00 από το σχολείο με κατεύθυνση το όμορφο Τολό. Κατά τη διάρκεια της διαδρομής κάναμε στάση σε διάφορα μέρη, ανάμεσά τους και στην Αθήνα. Στο κέντρο της Αθήνας φτάσαμε γύρω στις 15.00, και επισκεφθήκαμε το μουσείο της Ακρόπολης, ένα από τα πιο φημισμένα μουσεία του κόσμου, όπου είχαμε την ευκαιρία να θαυμάσουμε τα εκθέματα από τον αρχαιολογικό χώρο της Ακρόπολης των Αθηνών. Έπειτα είχαμε ελεύθερο χρόνο για βόλτα και γεύμα στην πρωτεύουσα. Φύγαμε από την Αθήνα περίπου στις 17.00, με τελικό προορισμό μας το Τολό. Φτάνοντας εκεί, και αφού τακτοποιηθήκαμε στο ξενοδοχείο, βγήκαμε για μια νυχτερινή βόλτα στο Τολό.

Το επόμενο πρωινό, ξεκούραστοι πάλι, ξεκινήσαμε για τις Μυκήνες και την Επίδαυρο. Εκεί επισκεφθήκαμε πρώτα το μουσείο. Εντυπωσιαστήκαμε από τα εκθέματά του, αλλά μείναμε άφωνοι όταν αντικρίσαμε το αρχαίο θέατρο. Αφού γευματίσαμε σε μια τοπική ταβέρνα, αναχωρήσαμε για το Πόρτο Χέλι. Εκεί μας δόθηκε ελεύθερος χρόνος για καφέ και χαλαρή βόλτα.

Τη δεύτερη μέρα, μετά το πρωινό, περιηγηθήκαμε στην παλαιά πόλη του Ναυπλίου. Ανεβήκαμε στο Παλαμίδι προσπαθώντας κατά την άνοδο να μετρήσουμε τα 999 σκαλια του, και επισκεφθήκαμε το μουσείο Κομπολογίου, το μοναδικό μουσείο στο είδος του, όπου μάθαμε για την ιστορία του. Το μεσημέρι μας δόθηκε ελεύθερος χρόνος για βόλτα και φαγητό. Το βράδυ ήταν ήρεμο για τους περισσότερους από μας, που κάναμε βόλτα στο γραφικό Ναύπλιο, ενώ για κάποιους άλλους κύλησε με αγωνία λόγω του τελικού του κυπέλου ποδοσφαίρου.

Την τελευταία μέρα, μετά το πρωινό, ξεκίνησε το ταξίδι της επιστροφής. Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τους καθηγητές που μας συνόδευσαν: τον κ. Γκαλονάκη, την κ. Τάννη, τον κ. Λυμπερακάκη, καθώς και τον κ. Φουντούλη, με τους οποίους περάσαμε υπέροχα. Σίγουρα ήταν μια εκδρομή που θα μας μείνει αξέχαστη, όπως και σε αυτούς άλλωστε.