Skip to content

Εκδρομή 8ης τάξης

Επιτέλους έφτασε η στιγμή! Η εκδρομή της 8ης τάξης που περιμέναμε όλοι μας τόσο πολύ, πραγματοποιήθηκε από τις 4 μέχρι τις 7 Μαΐου 2022. Ξεκινήσαμε, λοιπόν, για τα Ζαγοροχώρια με συνοδούς την κ. Βρυσά, την κ. Κάρλσεντερ, την κ. Κωτίδου, τον κ. Ισαακίδη και τον κ. Ράφτη και γεμάτοι χαρά και ανυπομονησία  για αυτήν την πρώτη μας κοινή περιπέτεια!

Το πρόγραμμα της εκδρομής που είχαν προετοιμάσει οι καθηγητές και καθηγήτριες τάξης ήταν πολύπλευρο και είχε πολύ μεγάλη ποικιλία. Μετά από περίπου τρεις ώρες διαδρομή, φτάσαμε στα Ιωάννινα, όπου και αυτοξεναγηθήκαμε στο ιστορικό κάστρο της πόλης μέσω των κινητών μας και με τη βοήθεια μίας ειδικής εφαρμογής. Στη συνέχεια επισκεφτήκαμε το σπήλαιο του Περάματος, όπου και θαυμάσαμε τους σταλακτίτες και σταλαγμίτες. Το ίδιο βράδυ φτάσαμε στο χωριό Τσεπέλοβο, όπου και διαμείναμε σε ένα παραδοσιακό ξενοδοχείο με μεγάλα δωμάτια και πλούσια γεύματα.

Την επόμενη ημέρα ήταν προγραμματισμένη η κορυφαία στιγμή της εκδρομής, το ράφτινγκ στον ποταμό Βοϊδομάτη. Έχοντας μεγάλες προσδοκίες από αυτήν τη δραστηριότητα αλλά και με πολλή όρεξη και χαρά, ακούσαμε πρώτα αναλυτικά όλες τις οδηγίες ασφαλείας από τους ειδικούς οδηγούς και στη συνέχεια ξεκινήσαμε. Τόσο η ίδια η πρωτόγνωρη για όλους μας δραστηριότητα όσο και το πανέμορφο τοπίο, έκαναν αυτήν την εμπειρία αξέχαστη για όλους. Το απόγευμα κάναμε μία μικρή βόλτα στο χωριό και Τσεπέλοβο και γνωρίσαμε λίγο καλύτερα τις ομορφιές των Ζαγοροχωρίων.

Την Τρίτη ημέρα της εκδρομής πραγματοποιήθηκε η τετράωρη πεζοπορία, μέσω της οποίας γνωρίσαμε καλύτερα την περιοχή. Ξεκινώντας από το χωριό Κήποι και με τη συνοδεία ειδικών οδηγών και τον καιρό σύμμαχό μας, περπατήσαμε 11 χιλιόμετρα περνώντας από παραδοσιακά γεφύρια και διασχίζοντας δάση και μονοπάτια. Ήταν μία πολύ ωραία εμπειρία, καθώς βρεθήκαμε πιο κοντά στη φύση και παρατηρήσαμε πολλά είδη φυτών και ζώων. Ακόμη και οι σχηματισμοί των βράχων μας εντυπωσίασαν, τη στιγμή μάλιστα που αυτό είναι το κεφάλαιο που επεξεργαζόμαστε στο μάθημα της Γεωγραφίας. Αυτός είναι πραγματικά ο ορισμός του βιωματικού και διαδραστικού μαθήματος! Το απόγευμα της ίδιας μέρας παίξαμε ένα κυνήγι θησαυρού στο χωριό Βίτσα, κατά τη διάρκεια του οποίου μάθαμε πάρα πολλές πληροφορίες για το πώς ζούσαν οι κάτοικοι σε παλιότερες εποχές. Την τέταρτη και τελευταία ημέρα, στον δρόμο της επιστροφής, κάναμε μία στάση στον αρχαιολογικό χώρο της Δωδώνης όπου και περιηγηθήκαμε. Το μεσημέρι οι καθηγητές μας μάς έκαναν μία ωραία έκπληξη προσφέροντάς μας πίτσα στην εξοχή και μετά από αυτό το γευστικό διάλειμμα πήραμε οριστικά τον δρόμο της επιστροφής για τη Θεσσαλονίκη.

Αυτή η εκδρομή ήταν πολύ σημαντική για εμάς, καθώς μετά από 2 χρόνια καραντίνας και περιορισμών, είχαμε επιτέλους την ευκαιρία να έρθουμε πιο κοντά με τους συμμαθητές μας και να γνωριστούμε καλύτερα. Μέσα από τις διάφορες δραστηριότητες που κάναμε δημιουργήσαμε αξέχαστες αναμνήσεις, ενώ παράλληλα ενισχύσαμε και το ομαδικό μας πνεύμα. Ήταν μία πολύ ωραία σχολική εκδρομή που μας πρόσφερε το σχολείο και ελπίζουμε ότι και στα επόμενα χρόνια θα έχουμε παρόμοιες εμπειρίες.

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε ιδιαιτέρως τις καθηγήτριες και τους καθηγητές τάξης, τον κ. Ράφτη (8a), την κ. Βρυσά και την κ. Κάρλσεντερ (8b), την κ. Κωτίδου και τον κ. Ισαακίδη (8c), που μας συνόδευσαν και που οργάνωσαν για εμάς αυτήν την τέλεια εκδρομή.