Skip to content

Το ταξίδι στο Παρίσι

Το ρολόι έδειχνε 8 παρά 5 στις 29 Σεπτεμβρίου του 2016, όταν η τάξη 9a, μαζί με τους υπεύθυνους καθηγητές της, την κα Frisch και τον κ. Viering, προσγειωθήκαμε στο αεροδρόμιο «CharlesdeGaulles» του Παρισιού μετά από μια ενδιάμεση στάση στην Αθήνα. Από εκεί πήραμε το λεωφορείο για το ξενοδοχείο και, αφού τακτοποιηθήκαμε στα δωμάτια και ετοιμαστήκαμε πήγαμε σε ένα κοντινό McDonalds για ένα γρήγορο σνακ.

Το πρωινό της επόμενης ημέρας ξεναγηθήκαμε στην εκκλησία της Notre-Dame, στο κέντρο Pompidou και το δημαρχείο «HoteldeVille». Στην περιοχή Marai μας επέστησαν την προσοχή στις προσόψεις των κτιρίων. Μετά το μεσημεριανό παρακολουθήσαμε μια επίδειξη μόδας στην γκαλερί  «LaFayette» και, αφού ήμασταν εκεί, κάναμε και μερικά ψώνια: ρούχα και καλλυντικά. Η ημέρα έκλεισε με βραδινό φαγητό για όλους μας, οπότε και δοκιμάσαμε και τη γαλλική κουζίνα.

Το Σάββατο το πρωί πήραμε με το μετρό για το Λούβρο, όπου μεταξύ των άλλων είδαμε τη Μόνα Λίζα και την Αφροδίτη της Μήλου. Όπως ήταν φυσικό, οι δύο ώρες που είχαμε στη διάθεσή μας δεν ήταν αρκετές  για να δούμε όλα τα εκθέματα. Το πρόγραμμα συνεχίστηκε με την επίσκεψη του επιχειρηματικού κέντρου του Παρισιού, στην περιοχή «LaDefense»,  όπου υπάρχουν πολλοί ουρανοξύστες. Από ψηλά είδαμε τη λεωφόρο Champs-Elysees και διαπιστώσαμε ότι τα τρία σύμβολα της πόλης, δηλαδή η Αψίδα του Θριάμβου (ΑrcdeTiumph), τo Λούβρο και ο Πύργος του Άιφελ βρίσκονται όλα σε μια ευθεία. Κατόπιν περπατήσαμε από την Αψίδα του Θριάμβου μέχρι την Champs-Elysees και θαυμάσαμε τα καταστήματα της περίφημης εμπορικής λεωφόρου. Μετά πήραμε το μετρό μέχρι το ξενοδοχείο, ξεκουραστήκαμε για λίγο και, αφού φάγαμε στις 7 στο εστιατόριο «ΑP» ένα κλασικό γαλλικό δείπνο, ξεκινήσαμε με ανανεωμένες τις δυνάμεις μας για την «NuitBlanche»,  που σημαίνει περίπου «Άυπνη Νύχτα».

Την Κυριακή το πρωί και μετά το πρωινό πήγαμε με το μετρό στην εκκλησία «Sacre-Coeur», που βρίσκεται πάνω σε ένα λόφο. Από εκεί είχε μια υπέροχη θέα προς την πόλη. Σεργιανίσαμε στην πασίγνωστη περιοχή της Μονμάρτρης, που βρίσκεται γύρω από την εκκλησία, και βάλαμε πλώρη για το επόμενο αξιοθέατο,τις κατακόμβες που εκτείνονται κάτω από την πόλη. Φυσικά δεν μπορέσαμε να δούμε όλες τις κατακόμβες, όμως και αυτό το κομμάτι που είδαμε ήταν πολύ ενδιαφέρον και εντυπωσιακό. Κυρίως μας έκανε εντύπωση αυτός ο τεράστιος σωρός από κόκκαλα,περισσότερο από 6 εκατομμυρίων ανθρώπων, που πέθαναν μεταξύ του 18ου και του 19ου αιώνα. Στο τέλος της ημέρας μας περίμενε  το μεγάλο γεγονός του απογεύματος, η θεατρική παράσταση στο «ComedieFancaise». Για να πάρουμε τις απαραίτητες δυνάμεις επιστρέψαμε για δυο ώρες στο ξενοδοχείο.

Την επομένη ημέρα πήγαμε με το μετρό στο PalacedelaRepublique,όπου είδαμε την αναμνηστική πλάκα που θυμίζει το τρομοκρατικό χτύπημα του 2015. Μετά από μια ώρα μαζευτήκαμε όλοι στο ξενοδοχείο, πήραμε τις βαλίτσες μας και με το λεωφορείο πήγαμε κατευθείαν στο αεροδρόμιο. Μετά από μια πτήση διάρκειας περίπου τριών ωρών φτάσαμε στη Θεσσαλονίκη, όπου με χαρά μας υποδέχτηκαν οι γονείς μας. Ολοι ήμασταν σύμφωνοι ότι αυτό το ταξίδι ήταν μια υπέροχη, εκτός προγράμματος εκδρομή.