Skip to content

Εκδρομή στη Ξάνθη

Η εκδρομή των τάξεων 9b και 9c στη Ξάνθη πραγματοποιήθηκε το διάστημα 1 εώς 4 Απριλίου. Τους μαθητές συνόδευσαν η κ. Βιδάλη και οι κ.κ. Φουντούλης, Καζίλας και Γκαλονάκης.

Αναχωρήσαμε στις  08.20 από το σχολείο με δύο πούλμαν και φτάσαμε στην Ξάνθη γύρω στις 12.00. Φτάνοντας εκεί μας δόθηκε ελεύθερος χρόνος να επισκεφτούμε το κέντρο της πόλης και στη συνέχεια αναχωρήσαμε για το Κέντρο Πληροφόρησης της λίμνης Βιστωνίδας, όπου παρακολουθήσαμε ένα σύντομο ντοκιμαντέρ. Έπειτα πήγαμε για παρατήρηση πουλιών και ξενάγηση στο μοναστήρι του Αϊ-Νικόλα. Λίγο αργότερα γυρίσαμε στο ξενοδοχείο και βγήκαμε για μία βόλτα στη πόλη.

Τη δεύτερη μέρα, μετά το πρόγευμα, αναχωρήσαμε για τα Πομακοχώρια, όπου και επισκεφτήκαμε ένα τζαμί της περιοχής, ενώ πραγματοποιήσαμε και μια μεγάλη πεζοπορία στο βουνό. Στη συνέχεια επισκεφτήκαμε τα σημαντικότερα μέρη της Παλιάς Πόλης, όπως το παλιό δημοτικό σχολείο και τη Μητρόπολη και μάθαμε για την ιστορία της πόλης και την περίοδο ακμής της. Ακολούθησε ελεύθερος χρόνος, επιστροφή στο ξενοδοχείο και προετοιμασία για την τελευταία βραδινή μας έξοδο.

Τη τελευταία μέρα ξεναγηθήκαμε στο Λαογραφικό Μουσείο και το «Σπίτι της σκιάς», μια υπέροχη έκθεση με έργα-σκιές φτιαγμένα από σκουπίδια. Μετά κατευθυνθήκαμε προς το Αισθητικό Δάσος, όπου πραγματοποιήσαμε μια μικρή πεζοπορία δίπλα στο Νέστο, αρκετή για να μας ανοίξει την όρεξη και να ολοκληρώσουμε τη μέρα μας με ένα γεύμα σε μια γειτονική ταβέρνα. Γύρω στις 21.00 βρισκόμασταν πλέον στη Θεσσαλονίκη και η εκδρομή μας είχε επισήμως τελειώσει. Ήταν μια πολύ ωραία εκδρομή που σίγουρα θα μείνει στη μνήμη όλων των συμμετεχόντων για πολύ καιρό.