Skip to content

Η Γερμανική Σχολή Θεσσαλονίκης δίνει μεγάλη „ αξία στην αυτόνομη εργασία και
κριτική σκέψη του μαθητή, αλλά και στην κοινωνικότητά του και την υπεύθυνη
συμπεριφορά του προς το περιβάλλον. Γι’ αυτό το σκοπό είναι απαραίτητες η
(αυτο)πειθαρχία, η προθυμία για δραστηριοποίηση και υψηλή επίδοση, η
ικανότητα να συνεργάζεται κανείς στην ομάδα και να αντιμετωπίζει με ειρηνικό και
εποικοδομητικό τρόπο τις συγκρούσεις.“ Αυτό καταγράφεται στο κατευθυντήριο
πρότυπο της Σχολής. Η επίτευξη των στόχων αυτών αποκτά όλο και μεγαλύτερη
σημασία λαμβανομένης υπόψιν της τρέχουσας πολιτικής και κοινωνικής
κατάστασης. Στην καθημερινότητα διαπιστώνεται κατά περιόδους η αντιπαράθεση
μεταξύ μεμονωμένων μαθητών, μεταξύ μαθητών των δύο Τμημάτων, καθώς και
μεταξύ μαθητών και καθηγητών. Στις περισσότερες περιπτώσεις οι μαθητές και οι
καθηγητές είναι σε θέση να επιλύσουν μόνοι τους τις διαφορές που προκύπτουν .
Υπάρχουν, ωστόσο, και προβλήματα τα οποία πρέπει να επιλυθούν με άλλο
τρόπο. Για το λόγο αυτό θα πρέπει να βρεθούν νέοι τρόποι αμοιβαίας κατανόησης
και μελλοντικής συμβίωσης. Η εφαρμογή τους γίνεται μέσα σ’ ένα ευρύ πλαίσιο
συμβουλευτικής εργασίας.

 (Πηγή: Οδηγός σπουδών της ΓΣΘ)

Η εφαρμογή πετυχαίνεται μέσα από ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών όπως:

 

Back To Top