Η Γερμανική Σχολή Θεσσαλονίκης διοικείται ως ιδιωτικό εκπαιδευτήριο από τη Γερμανική Σχολική Εφορεία. Με την ιδιότητά του διοικητικού φορέα, είναι υπεύθυνη για την υπόσταση και τη λειτουργία της Σχολής και του νηπιαγωγείου της και φροντίζει για την εξέλιξη και οικονομική της στήριξη.
Όροι συμμετοχής στη Σχολική Εφορεία:
Όλα τα φυσικά πρόσωπα που έχουν συμπληρώσει το δέκατο όγδοο έτος της ηλικίας τους, που φέρουν τη γερμανική υπηκοότητα βάσει του συντάγματος της ΟΔΓ και που συμφωνούν με το σκοπό της Σχολικής Εφορείας (παράγραφος 2 του καταστατικού) μπορούν να γίνουν μέλη. Για την ένταξη ενός υποψηφίου στη Σχολική Εφορεία απαιτείται η γραπτή αίτηση, με την οποία υποχρεούται να καταβάλει την ετήσια συνδρομή μέλους, το ύψος της οποίας καθορίζεται από τη Γενική Συνέλευση.
Στην ετήσια γενική συνέλευση η Σχολική Εφορεία επιλέγει από τις τάξεις των μελών της το διοικητικό συμβούλιο, το οποίο την εκπροσωπεί εσωτερικά και εξωτερικά.
Ευχαρίστως θα απαντήσουμε στις ερωτήσεις σας και να δεχτούμε τις υποδείξεις σας στο schulvereinsvorstand@dst.gr
Προεδρείο της Σχολικής Εφορείας
Κατά την ετήσια Γενική Συνέλευση η Σχολική Εφορεία εκλέγει από τους κόλπους των μελών της το Προεδρείο της Σχολικής Εφορείας, το οποίο εκπροσωπεί τη διοίκηση της Σχολής εντός και εκτός του σχολείου.
Τα μέλη που προσφέρουν τις υπηρεσίες τους εθελοντικά στο Προεδρείο ασχολούνται με τις νομικές και οικονομικές υποθέσεις της Σχολής, καθώς και με θέματα που αφορούν στο προσωπικό (σε συνεργασία με τη Διεύθυνση της Σχολής).
Οι αρμοδιότητες του Προεδρείου αφορούν διάφορους τομείς, όπως είναι ο προϋπολογισμός, το προσωπικό, τα νομικά θέματα, ο σχεδιασμός νέων δράσεων και η οργάνωση θεμελιωδών ζητημάτων, η συνεργασία με άλλους φορείς της ΓΣΘ, η συντήρηση και η φροντίδα των εγκαταστάσεων και του οικοπέδου, οι δημόσιες σχέσεις και τα κοινωνικά θέματα. Το Προεδρείο υποχρεούται κατά την εκτέλεση αυτών των καθηκόντων να λαμβάνει υπόψη και να τηρεί τις υποδείξεις της κεντρικής υπηρεσίας της Γερμανίας (ΖfA), που είναι υπεύθυνη για τα σχολεία του εξωτερικού, της διαρκούς συνδιάσκεψης των υπουργείων παιδείας και πολιτισμού, καθώς και τις ισχύουσες νομοθετικές διατάξεις του ελληνικού κράτους.
Το προεδρείο της σχολικής Εφορείας αποτελείται αυτήν τη στιγμή από τα εξής μέλη:
Διοικητικό συμβούλιο
Πρόεδρος: κος Iωακειμίδης
Αντιπρόεδρος/αναπλ. ταμίας: κα Ηοener
Ταμίας: κα Gargani
Γραμματέας: κα Häußler
Αναπλ. γραμματέας: κος Panes
Μέλος: κος Iωακειμίδης
Μέλος: κα Πολυχρονίδου
Τομείς δραστηριοποίησης
Θέματα προσωπικού: κα Hoener, κος Panes
Συντήρηση των εγκαταστάσεων: κος Ιωακειμίδης, κα Hoener
Eκπτώσεις διδάκτρων για κοινωνικούς λόγους: κα Πολυχρονίδου, κα Häußler
Νομικά θέματα: κος Ιωακειμίδης, κος Panes
Δημόσιες Σχέσεις & Επικοινωνία: κα Πολυχρονίδου, κα Häußler
Eπιτροπές: κα Häußler, κος Ιωακειμίδης
Γενικός υπεύθυνος για παιδαγωγικά θέματα: κος Panes
Υπεύθυνη για το νηπιαγωγείο και το δημοτικό: κα Häußler
Υπεύθυνη διαχείρισης παραπόνων: κα Häußler
MINT: κα Hoener
WDA: κα Hoener
Όροι συμμετοχής στη Σχολική Εφορεία
Κατά την ετήσια Γενική Συνέλευση η Σχολική Εφορεία εκλέγει από τους κόλπους των μελών της το Προεδρείο της Σχολικής Εφορείας, το οποίο εκπροσωπεί τη διοίκηση της Σχολής εντός και εκτός του σχολείου.
Μπορείτε να κατεβάσετε το έντυπο για αιτήματα στο διοικητικό συμβούλιο εδώ. Το συμπληρωμένο έντυπο μπορείτε να το παραδώσετε στη γραμματεία διεύθυνσης.
Αυτές οι πληροφορίες είναι επίσης διαθέσιμες στα: Γερμανικα